تله فیلم 'آوای زندگی' نوروز 91 از شبكه یك پخش می‌شود
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از شبكه یك سیما، شاه حاتمی درباره این تله فیلم گفت: 'آوای زندگی' با نقش آفرینی بازیگران هندی و عرب در دبی فیلمبرداری شده است.

وی كه نگارش فیلمنامه این تله فیلم را بر عهده داشته است، درباره داستان این اثر گفت: 'آوای زندگی' روایتگر' زندگی پسربچه ای به نام عبدالله در شهر راس الخیمه امارات زندگی می كند و علاقه مند به سینما است به همراه پدرش اذان نیز می گوید.

عبدالله عاشق هری پاتر است فیلم هری پاتر در سینمای راس الخیمه اكران شده چند روز بعد عبدالله برای دیدن فیلم به سینما می رود. اما متوجه می شود كه اكران فیلم در سینمای راس الخیمه به پایان رسیده و لذا او باید برای دیدن فیلم به شهر دبی كه در فاصله 100 كیلومتری راس الخیمه قرار دارد برود كه این سفر ماجراهایی را برای او در پی دارد.

در این تله فیلم عبداالله البلوشی (در نقش عبدالله)، سعید الفقاعی (پدر عبدالله)، اشجان یلالی (مادر عبداالله)، عزه فریدالجسی(مریم)، محسن بردبار (راجو) و نارا موهان (پدر راجو) در این تله فیلم بازی كرده اند.

فیلمبرداری این اثر تلویزیونی بر عهده مسعود كرانی بوده و محسن توكلی كار تدوین آن را انجام داده است.

حمید غیاثی صدابردار این تله فیلم است و فردین خلتعبری موسیقی آن را ساخته است.

'آوای زندگی' به تهیه كنندگی علی شاه حاتمی و سید جلال چاوشیان به سفارش گروه فیلم های تلویزیونی شبكه یك سیما تهیه و آماده پخش شده است.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: سفر , ماکرو , واشنگتن ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: